Search for content, post, videos

Kako reklamirati svoj biznis – Top 6 saveta za efikasnu promociju firme

Promocija često predstavlja veliki izazov, kako za mala preduzeća, tako i za velika, jer o njoj uglavnom ne znaju dovoljno i smatraju da je za reklamu potrebno izdvojiti velike sume novca.

Istina je da uz planiranje i pametno kombinovanje tradicionalnih i modernih tehnika, oglašavanje kompanije uopšte ne mora biti nikakav bauk, niti iziskuje mnogo novčanih sredstava.

U nastavku pročitajte koji su to najefikasniji načini za promociju biznisa.

#1 Plakati – neprevaziđeni vid oglašavanja

Bilo da ste tek započeli svoj biznis ili da ste u poslu godinama, treba da uložite u kvalitetne plakate. Ne podcenjujte moć tradicionalnih tehnika oglašavanja.

Velika greška koju mnogi preduzetnici prave je ubeđenje da je danas dovoljno reklamirati se putem društvenih mreža jer ih svi koriste i lako se može doći do ciljne grupe.

Međutim, posteri i plakati pomažu da se izdvojite u masi i daju dozu autoriteta vašem poslu. Zato vam savetujemo da poverite štampu plakata pouzdanom timu koji će vam pomoći da dovedete promociju vašeg preduzeća na novi nivo.

#2 Kvalitetan Web sajt – način da se približite većem broju ljudi

Ukoliko se bavite bilo kakvom prodajom robe ili usluga biće vam neophodan kvalitetan sajt. Web sajt je način da se približite velikom broju potencijalnih klijenata brzo i lako. Uz kvalitetnu SEO optimizaciju vašeg sajta, uspeh je neminovan.

Pri izradi sajta treba posebno obratiti pažnju na preglednost i kategorije sa proizvodima koje su jesno i koncizno predstavljene. Redovno ažurirajte svoju ponudu i vodite računa o tome da su proizvodi i usluge predstavljeni na sajtu uvek dostupni za poručivanje.

Takođe vam savetujemo da omogućite svojim kupcima nekoliko različitih mogućnosti plaćanja i dostave, kako ne biste izgubili nekoga od njih zbog takvih sitnica.

#3 Vizit karta – doza profesionalnosti

Kada pokrećete biznis biće vam neophodne i vizit karte ukoliko želite da ostavite utisak profesionalnosti na potencijalne saradnike i generalno na ljude koje ćete upoznavati nakon što pokrenete svoj posao.

Nikad ne znate u kom se trenutku možete sresti sa pripadnicima vaše ciljne grupe i stvoriti potencijalni kontakt. Ukoliko se ,,naoružate” vizit karticama nikad nećete propustiti dragocenu priliku da na licu mesta izgradite vrednu poslovnu vezu.

Dobra vizit karta treba da sadrži ime predstavnika, tačnu adresu firme ili poslovnice, broj telefona i e-mail adresu. Ono što je još bitnije od podataka na njoj, jeste njen izgled, vidljiv logo i kvalitet štampe. Zato, ne štedite novac, već uložite u kvalitetnu izradu i dizajn.

#4 E-mail marketing – uvek aktuelan

Danas maltene svako ima e-mail adresu a elektronska komunikacija je veoma čest vid razmenjivanja poruka. E-mail kampanja je sjajan način da kompanije ostanu u kontaktu sa postojećim klijentima, kao i da privuku nove. Ukoliko su poruke koje šaljete primaocima informativnog karaktera, čitljive i prijatne na oko, rezultati će brzo biti vidljivi.

Putem e-maila možete klijentima proslediti katalog ili brošuru, besplatnu e-knjigu ili im pokloniti popust na neku uslugu ili proizvod. Na taj način ćete stvoriti osećaj bliskosti sa njima i upoznati ih sa svojim asortimanom.

E-mail kampanje je veoma lako testirati, a i praćenje njihovog učinka je jednostavno. Sve što je potrebno je da formirate mailing listu baziranu na ciljnim grupama ili relevantnim tržišnim segmentima. Primaoce podelite u zasebne kategorije – navike potrošača, vrstu usluge ili proizvoda koja se nudi, kao i ono što vaši saradnici traže od vaše kompanije.

#5 Youtube reklama – ne plašite se ovog tipa promocije

Youtube reklama je odličan način da privučete hiljade ljudi. YouTube reklamiranje je izuzetno ekonomično i pristup sajtu je veoma lak.

Postoji više načina za reklamiranje preko YouTube-a.

  • Video klipovi (Video Ads) – možete kreirati kratke, privlačne klipove o vama i vašem biznisu. Na taj način ćete doći do klijenata na autentičan način.
  • Plaćena reklama – vaš promo video će biti pušten za vreme nekog drugog videa ili neposredno pre početka istog.

Takođe možete odrediti svoju ciljnu grupu na osnovu starosti, pola, lokacije, i izabrati da li želite da se klip prikaže na desktop računarima ili mobilnim telefonima, a čak možete odrediti i doba dana kada će se ona pojavljivati.

#6 Društvene mreže – omiljeno mesto za reklamiranje

Društvene mreže su donele potpuno novu viziju predstavljanja brenda i interakcije sa brendom. Već jako dugo one nisu samo mesta za ,,ubijanje vremena”, dopisivanje sa poznatim i nepoznatim licima, igranje igrica i kačenje fotki sa mora.

Putem društvenih mreža možete veoma lako doći do svoje ciljne grupe i zbližiti se sa njima. Stimulacija pratilaca putem kvalitetnih postova je ključna stavka kod društvenih mreža. Kroz postove obavestite ih o svojoj aktuelnoj ponudi, popustima, događajima i slično.

Tekstovi koje kačite na svoje mreže moraju biti kratki i jasni, a slike i video klipovi koji ih pratemaštoviti i atraktivni.

Nadamo se da će vam saveti iz ovog teksta pomoći da podignete promociju svog biznisa na novi nivo!