Search for content, post, videos

Flajeri – najisplativiji način da se reklamirate i usavršite svoje poslovanje

Svakog dana smo svedoci kako je sve više onih koji započinju sopstveni biznis. Bilo mali i veliki, preduzetnici su sve zastupljeniji, a i sve više motivisani da uspeju u svojim poslovnim idejama. Zadatak nije lak – postoji toliko stvari o kojima treba voditi računa, ali jedna je zasigurno najvažnija kada krenete da osvajate tržište – reklama.

Koji je najbolji način da se pročuje za firmu

Da se odmah naglasi – marketinške aktivnosti nisu svedene samo na reklamiranje, mada to jeste jedan od glavnih činilaca. Treba dodati i da sve marketinške aktivnosti zavise, naravno, od toga koliko novca je namenjeno i isplanirano za te aktivnosti. Ono što spada u jedne od najisplativijih načina, u kome je odnos cene i kvaliteta na najvišem nivou jeste štampani reklamni materijal. Neke profesije ne mogu, na primer, ni da posluju a da nemaju kataloge ili brošure (naročito oni koji se bave prodajom određenih proizvoda). Jedan od pak najzastupljenjih vrsta štampanih reklama jesu flajeri.

Štampanje flajera veoma važno

Jasno je da, kada je u pitanju štampanje flajera, postoji na neki način obaveza da se predstavite budućim kupcima ili klijentima u najboljem svetlu. Zato se ne sme dozvoliti da imate loš urađen flajer, koji liči na mnoge druge koji završavaju u kanti za otpatke. Lepo osmišljen i odštampan flajer, koji je originalan s jedne strane, a pruža sve potrebne informacije s druge, biće na neki način i lična karta vašeg malog ili srednjeg biznisa. Nemojte misliti da je štampanje flajera nevažno – ma koliko se činilo da ih ljudi ne vole, uvek se nađu oni koji zavrede pažnju i koji se sačuvaju.

Dobar dizajn, kvalitetan papir i povoljna cena

Prvi korak u štampanju flajera jeste interesantan i moderan dizajn. Stručnjaci grafičkog dizajna, čije usluge nude i štamparije, znaju određene trikove kako da na najbolji način izreklamirate firmu, u zavisnosti od onoga čime se bavite, kao i od ciljne grupe kojoj su namenjeni flajeri. Zatim, kada uzmete flajer u ruku i osetite da je u pitanju kvalitetan materijal, to će doprineti utisku da je onaj ko se reklamira ulaže u svoju reklamu i da je smatra delom svog brenda. Flajeri možda jesu najpovoljnija vrsta štampanih reklama, ali daleko od toga da treba da izgledaju najjeftinije. To se, naravno, postiže i kvalitetnom štampom, koja je danas pretežno digitalna, sa ilustracijama i slikama u dobroj rezoluciji.

Kada se sve koriste flajeri

Kao jedan od najzastupljenijih načina da postanete vidljivi u poslovnom svetu, flajeri se mogu koristiti konstantno. Može biti u pitanju otvaranje firme, pa da se podele flajeri kako bi što širi krug ljudi saznao za vas. Takođe, flajeri su dobar način da obavestite kupce o nekim promotivnim aktivnostima, ili popularnoj akcijskoj prodaji. Gotovo svaka faza poslovanja može biti propraćena odgovarajućim flajerom. Veoma je važno naći balans – da ne preopteretite flajer tekstom, a da s druge stane primalac flajera dobije sve potrebne informacije na jednom mestu. Iako je era digitalnog sveta, nekada je i dalje poželjnije ono što možemo da opipamo i prelistamo prstima. Upravo će zato štampani flajeri i dalje biti važan deo marketinškog poteza svake firme.