Search for content, post, videos

Evo na šta obratiti pažnju ako organizujete koncert ili žurku

Ko bi rekao da organizovanje događaja može iscrpeti i raspoloženje i novac i volju? Onaj ko se makar jednom opekao u ambiciozno zamišljenoj organizaciji, zna kako izgleda kada stvari neplanirano pođu po zlu. Ipak, organizacija bilo kakvog događaja zahteva temeljnu pripremu, uz vrlo malo prostora za improvizaciju. Setite se kada ste kao mali pravili rođendanske žurke. Bila je dovoljna torta, poneki sok i muzika. Na kraju bi se masne fote mesecima prepričavale na dosadnim časovima geografije. I svako je imao ponekog Marka iz odeljenja, čiji su rođendani uvek za nijansu bili zanimljiviji od ostalih. E baš je to cilj i ako želite uspešno da organizujete koncert ili veliku žurku.

Biti bolji u organizaciji od svih ostalih. To je ono što se pamti. A kako to postići? Pa, najpre možemo reći da su razni putevi, ali da se sve svodi na organizaciju rođendana. Piće, muzika i energija nikako, ali nikako, ne smeju da zakažu. Sve ostalo je popravljivo. Krenimo od najavljivanja.

Uspeh marketinga

Da biste što više ljudi došlo na koncert ili žurku koju organizujete morate krenuti u agresivnu kampanju. Najpre zainteresujte one za koje ste sigurni da će doći. Onda svoju misiju širite na potencijalne posetioce. Na kraju se potrudite da zainteresujete čak i one koji možda ne bi došli. Ukoliko ih sve vidite na žurci ili koncertu, znači da ste uradili dobar posao. Marketing možete raditi tradicionalnim metodama, plakatima, najavljivanjem na televiziji ili radiju.

Ono što jeste prednost savremenog doba jeste internet i targetiranje ljudi na internetu. Marketing na društvenim mrežama čini da svoju ciljnu grupu pratite do najsitnijih detalja. Kada ispromovišete svoj događaj, potrudite se da sve ostale zupčanike u mašineriji energije uskladite.

koncert

Ozvučenje – jako bitan faktor

Koliko god da ste u životu puta čuli komentar da ne organizujete kolektivno pomeranje organa od buke, zanemarite ga. Rasveta i ozvučenje čine koncert, svirku, žurku. Jednostavno moraju biti dobri. Uvek iznajmite pouzdane agencije koje se bave time. I neka potencijal bude makar za 30% veći od onoga što će vam trebati.

Nikada se ne zna kolika će zaista biti potreba i da li će zvuk morati da grune više nego na tonskoj probi. Ono što ostaje na kraju, jeste utisak da je ozvučenje bilo dobro ili loše. A ne želite da se vaša žurka pamti kao nekadašnji dosadni rođendani.

Hladno, hladno i samo hladno

Ne, ovde ne mislimo na to da morate biti hladne glave i ne pržite se na svaku sitnicu. Ali svakako, kada smo to već pomenuli, relaksirano ulazite u organizovanje događaja i bez stresa. No, ono što jeste poenta ovog dela jeste da nikako ne smete ostati bez hladnog pića. Hvala nauci, danas je veliki broj kompanija koje se bave proizvodnjom rashladnih uređaja. Ukoliko planirate događaj većih razmera, raspitajte se o rashladnim komorama ili hladnjačama koje hlade veću zapreminu.

Shvatate važnost, zato je potrebno ovaj posao prepustiti proverenim specijalizovanim firmama za rashladne urađaje. Nedavno se na jednom događaju u Zaječaru dogodilo da je najpre nestalo hladnog piva. Onda je nestalo i toplog piva. A potom i vode. Zamislite samo koliko je koncert ostao u senci ljudi koji su vapili za osveženjem. Hladno piće je nasušna potreba bilo kog događaja. Zapamtite to.

Prodavci leda

Neki zanati jednostavno nikada nisu izašli iz mode. Iako su se neko vreme pritajili, pojedini od njih su se vratili čak i u doba tehnološke renesanse. U vreme kada su sodadžije i bozadžije točile bozu i limunadu na ulicama, bilo je onih koji su prodavali led. Verovali ili ne, i danas postoje oni koji isporučuju led na adresu.

koncert

Ovo nije zanemarljivo iz dva razloga. Prvi je taj što male kućne žurke i proslave možete opskrbiti ledom upravo od ovih ljudi. Drugi je taj da i sami možete razmišljati o zamrzavanju vode u ledomatima i prodaji onima koji bi da se rashlade.