Kako organizovati najbolju korporativnu proslavu – 8 trikov

0
122
Kako organizovati najbolju korporativnu proslavu - 8 trikov

Korporativne proslave su omiljeni događaji zaposlenih u svakoj firmi. Svake godine, razne korporacije i kompanije organizuju proslave, a povodi za zabavu su razni. To mogu biti: rođendan firme, Nova Godina, Božić, poslovni uspeh, odlazak u penziju nekog člana tima, kao i mnogi drugi.

Osobe zadužene za organizaciju ovog tipa događaja uvek na sebi imaju veliku odgovornost jer se moraju postarati da sve protekne kako treba i da se članovi kolektiva osete prijatno i dobro provedu.

Ukoliko ste vi ta osoba savetujemo da se prvo pozabavite najdosadnijim delom – logistikom. Nakon što znate tačan broj osoba koje će prisustvovati kao i vreme i mesto događaja, pred vama je onaj lepši deo.

Taj deo podrazumeva planiranje programa i osmišljavanje sitnica koje će učiniti da prisutni upamte proslavu kao posebnu.

Pred vama je 8 saveta koji će učiniti da sledeća proslava vaše firme bude nezaboravna!

#1 Pokloni

Mit je da samo deca uživaju u poklonima. Svaka zaposlena odrasla osoba voli kada dobije neki mali znak pažnje. Time joj se stavlja do znanja da je poštovana i da se njen trud i rad uočavaju i cene.

Preporučujemo da iznenadite zaposlene umesto hemijskim olovkama i notesom, nešto atipičnijim reklamnim materijalom, kao što su zastave sa logotipom, a čija je izrada od kvalitetnog platna i koji će ih uvek asocirati na organizaciju.

Takođe se možete odlučiti za proizvode poput torbi, jastuka ili, našeg favorita, lazy bag-a, koji će oplemeniti njihov radni prostor i služiti im da predahnu na pauzi.

#2 Hrana i piće

Prilikom organizacije proslave treba posebno obratiti pažnju na raznolikost na trpezi. Savetujemo da se obavezno na vreme raspitate da li je neko od gostiju vegan, posti ili ima neke druge posebne zahteve kada je hrana u pitanju. Na taj način ćete se obezbediti neprijatnih situacija i učiniti da se svi osećaju dobrodošlo i prijatno.

#3 Muzika

Svako ko je ikad probao da organizuje žurku ili bio na žurci zna koliko je za atmosferu važan dobar odabir muzike. Dokazano je da nam slušanje muzike koju volimo smanjuje nivo stresa.

U zavisnosti od tipa proslave, broja zvanica i njihovih godina, osobina, i muzičkih ukusa, odlučujete se za tip muzike. To može biti dj ili bend koji svira obrade poznatih hitova, a nekad je dovoljna čak i obična plejlista na koju svi zaposleni mogu ubaciti svoje muzičke želje i favorite.

#4 Fotograf koji će ovekovečiti zabavu

Moderni način života je brz i često nemamo dovoljno vremena da bolje upoznamo one oko nas, pa čak ni kolege sa kojima provodimo po 8 sati svakodnevno. Zato je veoma moguće da ljudi koji su veoma bliski sa svojim kolegama i znaju ih godinama, i dalje nemaju fotografije sa njima ili ne pamte kada su poslednji put negde izašli zajedno van radnog vremena. Eto vam razlog da na sledećoj proslavi obavezno unajmite profesionalnog fotografa i uz njegovu pomoć ovekovečite trenutke opuštanja i zbližavanja kolektiva.

#5 Podsticanje interakcije kroz zabavne aktivnosti

Proslava jeste prilika da se ljudi opuste i uživaju u hrani, piću i muzici. Međutim, ukoliko želite da proslava zaista ostane zapamćena i dugo prepričavana, morate je začiniti nekim zabavnim aktivnostima.

Karaoke, društvene igre poput asocijacija ili potrage za skrivenim blagom su neki od naših predloga. Igre će podići atmosferu tima i podstaći socijalizaciju koje možda nema dovoljno u toku radne nedelje. Posledice pandemije Covid 19 su sve veća izolovanost i usamljenost. One su posebno izražene kod ljudi koji su poslednjih godina radili isključivo od kuće i mogu biti veoma opasne.

#6 Tematska žurka

Pored društvenih igara i takmičenja, još jedan sjajan način da podignete svoju proslavu na viši nivo jeste organizacija tematske žurke. Inspiracija je ovde nepresušna. Na primer, ako kompanija u kojoj radite slavi godišnjicu, a nastala je 80-ih godina prošlog veka – napravite žurku na kojoj će se puštati muzika iz tog perioda i informišite zaposlene na vreme da je poželjno da se obuku u odeću iz 80-ih.

#7 Neka bude Eco-friendly

Prilikom organizacije pokušajte da učinite proslavu što više eco-friendly. Često zaboravljamo da zdrave navike koje gajimo kod kuće lako možemo implementirati i u poslovni život. Pokušajte da na sledećoj korporativnoj proslavi firme izbacite plastične slamčice.

Umesto njih možete koristiti metalne koje su višekratne i tako otpad svesti na minimum. Takođe možete razgovarati sa zaposlenima o uvođenju nekih održivih navika u kolektiv, poput zajedničke reciklaže, pravljenja komposta itd.

#8 Ne zaboravite da se zabavite

Na kraju dana je najvažnije dobro oslušnuti kolektiv i shvatiti u kakvoj proslavi bi oni najviše uživali jer su ipak oni ti koji su važni i zbog kojih se ona i organizuje. Korporativnu proslavu ne treba učiniti ni previše dosadnom, ali svakako ne treba ni preterati sa aktivnostima jer će se u tom slučaju ljudi zamoriti i osetiti preforsirano.

Nadamo se da vam je naša lista predloga pomogla i da sada imate bolju predstavu kako da napravite najbolju korporativnu zabavu u istoriji vaše firme.