Search for content, post, videos

Revolucija u fitnesu za sve one u žurbi 5 minuta plenk

revolicija u vezbanju za sve one u zurbi

revolucija u vezbanju za sve one koji su u zurbi

Revolucija u vežbanju za sve one koji su prebukirani obavezama, a za sebe mogu da nađu svega 5 minuta dnevno.

Plenk je poznat kao jedna od najkompletnijih vežbi za telo, u kojoj su angažovani svi mišići i to vrlo intenzivno. Najveća prednost ove vežbe je ta što je akcenat na jačanju trbušnih mišića koji su slaba tačka većini ženske populacije. Žene nakon porođaja su naročito krizna grupa.

Ukoliko ste žena koja ima decu i odlazak u teretanu vam je nemoguća misija, razmotrite ovaj sjajni predlog da dok izbrojite do 300 rešite problem posledica porođaja i nedovoljnog vežbanja.

5 minuta plenk izazova / 5 minutes plank challenge

Izdržavanje u plenk položaju po danima:

  1. dan 10 sekundi;
  2. dan 30 sekundi;
  3. dan 50 sekundi;
  4. dan 1 minut;
  5. dan 1 minut i 20 sekundi;
  6. dan 1 minut i 40 sekundi;
  7. dan 2 minuta;
  8. dan 2 minuta i 20 sekundi;
  9. dan 2 minuta i 40 sekundi;
  10. dan 3 minuta;
  11. dan 2 minuta i 30 sekundi;
  12. dan 3 minuta;
  13. dan 3 minuta i 40 sekundi;
  14. dan 4 minuta;
  15. dan 5 minuta;

 

Nakon dve nedelje potpuno ćete biti osposobljeni da izvedete ovu vežbu bez problema i trebalo bi da nastavite sa izvođenjem iste 5-7 puta nedeljno. Rezultati su vrlo brzo vidljivi, pa ćete uživati u svom novom telu već za 30-60 dana.

Grupe mišića koje će drastično ojačati – su mišići  CORE-a tj. jezgra tela, trbušni i grudni, na taj način se skida ogroman teret sa kičmenog stuba.

Danas veliki broj ljudi pati od velikih bolova u leđima zahvaljuući načinu života i nedovoljnim kretanjem tako da  “5 minute plank” ima višestruko terapeutsko dejstvo na telo!