Zašto muškarce manje privlače duhovite žene?

0
113
Zašto muškarce manje privlače duhovite žene?
duhovite zene
duhovite zene

Duhovite žene su manje privlačne muškarcima?! Nije pravilo, ali postoji neko iole racionalno objašnjenje za tako nešto. Rađena je anketa od strane studentkinja psihologije o tome na koji način duhovite žene utiču na  muškarce. Rezultati su bili veoma interesantni zbog svojih kontradiktornosti. Generalno muškarci su se izjasnili da vole duhovite žene, ali da to u prevodu znači da one razumeju muški smisao za humor. Tačnije da će se dame prosuti od smeha na pošalice svojih vitezova. Evo i razloga zašto su muškarci pokazali neblagonaklonost da budu zabavljani od strane žena.

Čiji je to posao?!

Pre svega najveći broj njih smatrao je da zabavljanje spada u “muški” deo posla osvajanja žene. Duhovita žena razoruža muškarca u tri reči. Nije zabavno, tvrde oni, osvajati damu koja je sklona zbijanju šala. Razoružani tako spuštaju gard, i automatski im splašnjava entuzijazam kod osvajanja.

Dobra vest

Muškarci i žene imaju različit smisao za humor. Tako da neka žena može da bude spiritus movens zbijanja šala u svojoj ženskoj ekipi, dok će prosečnom frajeru to sve zvučati kao teški smor. Eto prostora za njega, da i on ima svojih pet minuta nastupa u punom sjaju svoje duhovitosti.

“U svetu postoji jedno carstvo…”

Kada se poklopi smisao za humor ovih sa Venere sa onima sa Marsa dolazi do stvaranja savezničke alijanse. Tako tvrde ispitanici, ako ih žena baš dobro zasmejava i zabavlja, to ih baca u drugarsku dimenziju. Definitivno će želeti da nastave da se druže ali uz pivo za šankom. Postojalo je par izuzetaka svega 3 % ispitanih koji su rekli da kada ih žena zasmeje do suza, sutradan je odmah vode pred oltar.

Konzerva

Nešto tradicionalniji muškarci otišli su korak dalje (malo je reći) i tvrdili kako im duhovite žene mogu narušiti reputaciju u društvu. Zbijanje masnih šala i otvorenost o svojoj privatnosti konzervativni muškarci doživljavaju kao neprijatnost. Eto ima i takvih, još uvek, za nepoverovati.

Studentkinje su ovu anketu kosristile za izradu svog grupnog projekta pod nazivom “who is she” – sa akcentom na razlike u percepciji između polova. Humor je bio samo jedna od stavki istraživanja.