Marketing lekcija koju svi moraju da prođu! Nije preporučljivo za one sa slabijim srcem!
1. Vidiš lepu devojku. Priđes joj i kažeš “Ja sam fantastičan u krevetu”. To je direktan marketing.
2. Vidiš lepu devojku. Zamoliš prijatelja da ode do nje i da joj kaže: “Moj prijatelj je fantastičan u krevetu”. To je oglašavanje.
3. Vidiš lepu devojku. Saznaš njen broj telefona pa je zoveš sutradan i kažeš: “Ja sam fantastičan u krevetu”. To je telemarketing.
4. Vidiš lepu devojku. Ona ti priđe i kaže: “Čujem da si fantastičan u krevetu”. To je prepoznavanje brenda.
5. Vidiš lepu devojku. Priđeš joj i ubediš je da ode sa tvojim prijateljem. To je posrednički marketing.
6. Tvoj prijatelj ne može da usreći devojku i zove tebe da mu pomogneš. To je tehnička podrška.
7. Hodaš ulicom i pomisliš da u kućama pored kojih prolaziš možda ima lepih devojka. Popneš se na telefonski stub i počneš da se dereš iz sveg glasa: “Ja sam fantastičan u krevetu”. To je spam.
Autor: Stig