Ove godine je Beogradski Fashion week zasijao punim sjajem. Prve dve večeri ove najprestižnije modne manifestacije u Srbiji, bile su ispunjene neverovatnim modelima naših mladih dizajnera. Pravo nadahnuće i osveženje u modnom smislu. Prikazani modeli oduzimali su dah prisutnima, a naši kreatori su dokazali da pripadaju prvoj ligi svetskog modnog stvaralaštva.
Najveću pažnju privukle su nekonvencionalne venčanice, mlade dizajnerke Sonje Jocić. Ona je želela da dokaže da žene mogu da izgledaju drugačije u svom najblistavijem danu. Koristila je “otpatke” materijala za svoje kreacije, i na sjajan i originalan način iskomponovala veoma senzualne i originalne komade.
Drugo veče Belgrade Fashion week-a upotpunila je revija autorske mode. Atraktivni modeli haljina, donjeg veša i kupaćih kostima u izradi dizajnerki Jasne Nikolić, Aleksandre i Yovana Zistakis, Tijane Žunić i brenda Damstel in distress, takođe su privukli pažnju publike.
Posebno zanimljiv aspekt ove manifestacije je akcenat na zdravlje.
Beogradski Fashion week je u saradnji sa Hemofarmom napravio akciju posvećenu zdravom srcu. Slogan – “Neka humanost bude u modi, a crvene haljine – šifra koja čuva srce”, zablistao je na modnoj pisti. Dizajneri su bili inspirisani ovom akcijom da kreiraju crvene haljine koje će simbolizovati srce, ljubav i zdravlje.
Njihove modele ponele su javne ličnosti, dame iz sveta kulture i mode, starije od 50 godina. Upravo su one ciljna grupa koja je najviše pogođena posledicama kardiovaskularnih oboljenja. Dame koje su se našle u ulozi modela bile su: Tamara Bakić, Snežana Savić, Lokica Stefanović, Ana Sofrenović, Tanja Petrović, Suzana Petričević, Suzana Mančić, Dubravka Marković, Biljana Krstić, Nela Mihajlović, Jelena Tinska, Katarina Gojković, Mira Hreljac, Katarina Gromilić i Jelena Gavrilović