Oglašavanje poslovnih projekata je ključ uspeha svake dobro organizovane kompanije. U nastavku bloga navešćemo nekoliko krucijalnih saveta za promovisanje biznisa uz pomoć štampe, koji će vam sasvim izvesno povećati poslovni promet i profit.
Brending je najvažniji
Bez obzira na to da li ćete sami kreirati dizajn ili angažovati profesionalnog dizajnera, prilikom izrade reklamne štampe jednostavno morate misliti o brendingu. Pored standardnih informacija (poput kontakt telefona ili adrese), neka se na svakom baneru pronađe detalj koji karakteriše vaš biznis. Svi printovi moraju sadržati isti font, paletu boja sa logotipa, kreativni reklamni tekst te poziv na kupovinu. Potrudite se da budete unikatni, unapred razmišljajte o reakcijama publike, te nastojte da svakim danom napredujete u svom poslu.
Logotip nije nužno brend
Da je ova tvrdnja tačna, svedoče brojne globalno uspešne kompanije. Primera radi, sigurni smo da ćete prepoznati identitet BMW vozila, čak i u slučaju da neko prekrije ili odstrani logotip. Nadalje, ukoliko korisnik iPhone telefona slučajno stavi palac preko jabučice na zadnjoj strani uređaja, vi ćete i dalje uspešno razaznati o kom se smartfonu radi. Isti slučaj važi i za kartonske kutije KFC–a ili McDonalds–a, Coca-Cola flasiče, kaoi za mnoge druge napitke. Najuspešnije kompanije prepoznaju značaj sistema identiteta. Poenta je, dakle, u detaljima iza logotipa, a ne u samom znaku. Imajte to na umu.
Spoljna promocija uz pomoć štampe
Ključni aspekti zbog kojih definitivno treba razmišljati o promociji zgrade kancelarije tiču se fleksibilnosti, kvaliteta i dugotrajnosti štampe na PVC baneru. Montaža printa je izuzetno jednostavna, dok se proces prenosa grafike može izvršiti i digitalnom štampom. Što se tiče dostupnih opcija, baneri velikih dimenzija će verovatno biti najbolja metoda za oglašavanje izloga ili fasadnih delova zgrade. Osim toga, ukoliko pokrećete mali biznis, poput frizerskog salona ili restorana brze hrane, reklamne cerade mogu biti odlično rešenje za spoljašnji zid lokala. Površina za oglas pre svega mora biti vidljiva, a nakon toga i velikih dimenzija.
Unutrašnja promocija uz samolepljive tapete
Ulaskom klijenta u vaše odaje, dobijate svedočanstvo o posedovanju njegove pažnje. Međutim, kako biste istu zadržali, trebalo bi da se fokusirate i na oglašavanje enterijera vašeg poslovnog prostora. U tom cilju vam mogu pomoći samolepljive zidne tapete, koje krasi izuzetna elegancija i dug životni vek. Saznajte koje firme nude štampu na tapetama, dogovorite se oko uslova saradnje, te na kraju pošaljite željeni dizajn. Tapete uglavnom dolaze u rolnama, tako da bi trebalo misliti o ivicama samog printa. Takođe, vredi napomenuti da zidna površina na kojoj se tapeta lepi mora biti savršeno uglačana, kako bi se izbegli iritantni mehurići. Ukrašeni zid možete upotpuniti promotivnim fotografijama.
Fotografije su takođe štampa
Premda zbog ustaljene primene ne deluju tako, uramljene fotografije takođe mogu biti dobar način za oglašavanje enterijera kancelarije. Ova stavka zahteva izvesnu dozu maštovitosti i duhovitosti, a naš predlog je da napravite nekoliko privlačnih fotošop dizajna. Primera radi, dečiji frizeri mogu fotošopirati nekoliko likova iz crtanih filmova koji koriste njihove usluge ili sl. Potrudite se da ne pređete granicu, jer biste tako mogli ugroziti autorska prava. Savet je koristiti formate velikih dimenzija (najbolje A3), ali je krajnji izbor svakako na vama.
Print na odeći zaposlenih
Štampa na odeći radnika može biti još jedan od načina da zadržite pažnju klijenata, ali i da dodatno promovišete poslovne projekte. Stoga se potrudite da osmislite kreativna radna odela koja će se razlikovati od uobičajenih. Naravno, ne treba preterivati, jer će u suprotnom svaki zaposleni izgledati kao hodajuća reklama, što usled nepažnje vrlo lako može postati i antireklama. Ako smatrate da niste dovoljno kreativni za ovaj podvig, unajmite nekoga kome ćete podariti svo vaše poverenje. Profesionalna lica u štampariji će definitivno ispuniti vaša očekivanja ukoliko detaljno opišete šta želite postići.
Gde još štampa može biti korisna
Ma gdeda se nađu, printovi mogu poslužiti kao odlična metoda za dodatno promovisanje biznisa. Evo nekoliko interesantnih primera:
- Izrada štampe na potrošnim kancelarijskim alatkama, poput hemijskih olovaka, gumica ili rokovnika može biti korisna opcija.
- Kreiranje odevne linije, sa majicama, duksevima, kačketima, šalovima, čarapama ili kompletima trenerki povećava profit i promoviše brend.
- Štampa na bedževima ili šoljama takođe može biti kreativan način za promociju. Svakom korisniku usluga u početku možete pokloniti po jednu šoljicu.
Nadamo se da vas je inspirisala lista predloga. Na vama je da budete kreativni i ispoštujete navedene savete. Srećno!