Ko je spreman da plati više od 500 dolara za cipele brenda Payless? Pa, zaslepljeni i naivni influenseri sa društvenih mreža koji su “pali” na jednostavnom eksperimentu koji je sproveo pomenuti brend.
cipele od 20 platite 500 dolara
Payless marka je poznata po jeftinoj i pristupačnoj obući u Severnoj Americi. Njihov marketinški tim je sprove jedan sjajan eksperiment. Otvorili su fejk prodavnicu obuće pod nazivom “Palessi” u Los Anđelesu. Na veliko otvaranje su bili pozvani mnogi influenseri.
Većina njih ima veliki uticaj na društvenim mrežama i sebe nazivaju modnim influenserima. Ljudi ih pomno prate i često kopiraju njihove odevne kombinacije. Bez obzira na to što tvrde da se razumeju u modu, za lažni brend su plaćali u proseku 645 dolara, iako se realna cena cipela kreće od 19.99 do 39.99 dolara.
-Platila bih 400 ili 500 dolara – kaže jedna od šopingholičarki koje su došle na “svečano otvaranje”, držeći u ruci patike od 20 dolara. Drugi je obući nazvao “sofisticiranom i elegantnom”.
Butik fejk obuće je zaradio 3.000 dolara za samo nekoliko sati nakon otvaranja. A onda je došlo vreme da kupci saznaju istinu – rečeno im je da su kupili Payless obuću i da će niz ovih reklama biti prikazan na televiziji. Ideja ove kampanje nazvana je “Payless experiment”, a njen cilj je da podseti kupce da su butici mesta gde možete kupiti obuću po prihvatljivoj ceni, kao i to da njihov dizajn ume da prevari čak i najuticajnije influensere.
Payless je iznenađenim kupcima vratio pare, ali i dozvolio da sve što su pazarili zadrže za sebe. Nekad smo tako naivni, zar ne?
Izvor:Buka
Većina njih ima veliki uticaj na društvenim mrežama i sebe nazivaju modnim influenserima. Ljudi ih pomno prate i često kopiraju njihove odevne kombinacije. Bez obzira na to što tvrde da se razumeju u modu, za lažni brend su plaćali u proseku 645 dolara, iako se realna cena cipela kreće od 19.99 do 39.99 dolara.
-Platila bih 400 ili 500 dolara – kaže jedna od šopingholičarki koje su došle na “svečano otvaranje”, držeći u ruci patike od 20 dolara. Drugi je obući nazvao “sofisticiranom i elegantnom”.
Butik fejk obuće je zaradio 3.000 dolara za samo nekoliko sati nakon otvaranja. A onda je došlo vreme da kupci saznaju istinu – rečeno im je da su kupili Payless obuću i da će niz ovih reklama biti prikazan na televiziji. Ideja ove kampanje nazvana je “Payless experiment”, a njen cilj je da podseti kupce da su butici mesta gde možete kupiti obuću po prihvatljivoj ceni, kao i to da njihov dizajn ume da prevari čak i najuticajnije influensere.
Payless je iznenađenim kupcima vratio pare, ali i dozvolio da sve što su pazarili zadrže za sebe. Nekad smo tako naivni, zar ne?
Izvor:Buka