“Anđeli”, mnogo više od ovsenih kolačića

0
106
anđeli
andjeli za zdravije uzivanje

U moru nekakvih zdravih proizvoda koji se nude, pažnju su nam svojim kvalitetom privukli “Anđeli”. Sočni, idealne veličine, slatkoće, teksture i raznih fantastičnih ukusa. Potražili smo njihove tvorce, Milicu i Milivoja Čaliju, da nam ispričaju sve što nas zanima u vezi sa “Anđelima”.

Oni su klasični primer startup-a u Srbiji. Iz udobnih mesta i visokih pozicija u marketingu kompanija u kojima su radili, ipak je nešto “falilo”. Kao roditelji troje dece, dubokom strategijom filtrirali su svoje želje kroz sve znanje koje nose iz sopstvenih obrazovanja – i tako došli na ideju da to budu “Anđeli”. Osluškujući tržište u skladu sa svojim potrebama, i svemu dajući “dodatnu vrednost” – uvideli su da ne postoji nijedan proizvod na bazi ovsa na tržištu, potpuno organski, koji bi mogao da supstituiše jedan obrok.

Ideja da se pokrene sopstveni biznis, leži prvenstveno u želji da se što duže i kvalitetnije provodi vreme sa decom. Ako te sistem melje, neka te melje kroz nešto što sam kreiraš i stojiš celim bićem iza svog brenda, jer “Anđeli” to jesu. Divan brend sa tendencijom da osvoji mnogo šire tržište od Srbije.

Milivoje i Milica deluju kao jako skladan bračni par, isprepletan svojim kvalitetima u jednu fuziju istih ciljeva i dugoročnih namera, a sve to u obliku jednog divnog ovsenog kolačića. Sad, njihova proizvodnja zapošljava 5 ljudi i uspešno sprovodi svaki svoj cilj u delo.

Postoji 10 vrsta “Anđela”, (crna čokolada sa mentom, mlečna čokolada sa lešnikom) preko savršenog spoja čokolade i voća (crna čokolada sa pomorandžom, bela čokolada sa jabukom i orasima, bela čokolada sa brusnicom, bela čokolada sa suvom šljivom, crna čokolada sa suvim voćem) do neodoljivih voćnih kombinacija (limun i đumbir, suvo grožđe sa cimetom, suve smokve i
pomorandže) . “Anđeli” imaju u svojoj ponudi i divan zeleni čaj sa mentom, kao i barove u najavi i očekivanju pridruživanja kolačićima, kroz izradu najbolje recepture i plan same implementacije.

“Anđeli” se trenutno prodaju u DM-drogerie market radnjama, zatim u prodavnicama zdrave hrane i kafeima širom Srbije i Crne Gore. Takođe, mogu se naručiti i putem online prodavnice iz bilo kog mesta u Srbiji, preko njihovog sajta. Kao i preko njihove Facebook stranice ili Instagram profila .

Pored evidentnog kvaliteta “Anđela”, prelepo pakovanje je nešto što vam zaokuplja pažnju i idealno je za poklon, bilo kakav – bilo kome. A i ova firma je dve godine uzastopno dobitnik nagrade za najlepše pakovanje u Srbiji.

Na naše pitanje šta je ključni sastojak “Anđela”, dobili smo odgovor da je to – ljubav. I to jeste istina, svaki kolač se ručno pravi, sa posebnom pažnjom. Ključni sastojak su zapravo ovsene pahuljice i to integralne. Svaki kolač ima najmanje 35% pahuljica koje, uz dodatak fine belgijske čokolade i prvoklasnog suvog voća, daje idealno izbalansiranu užinu.

Zanimalo nas je otkud naziv “Anđeli”, koju simboliku krije. Dobili smo odgovor da je anđeo neko ko brine o vama, svakako polazeći od toga da ono što žele sebi i svojoj deci – Čalije žele i svojim potrošačima.

Uspešno su razvili recepturu bez aditiva, konzervansa, veštačkih boja, aroma, bez margarina i sojinog lecitina. Ovo je kolač koji čini dobro vašem organizmu. Kolač za “zdravije uživanje” – kako glasi njihov slogan. Jer sublimacija zdravog i uživanja je svakako moguća, “Anđeli” nam to potvrđuju.

Ovi kolačići su bogati vlaknima, jer, postoje dve vrste vlakana: rastvorljiva i nerastvorljiva – i oba postoje u “Anđelima”. Oba su podjednako važna za naš organizam. Rastvorljiva vlakna pomažu da nam se snizi nivo holesterola, dok se nerastvorljiva ne vare. Ona samo prolaze kroz digestivni trakt čineći da se druga hrana koju jedemo, vari lakše i brže. Generalno, hrana koja je bogata vlaknima daje duži osećaj sitosti, što je idealno ako pokušavate da smršate.
Ovsene pahuljice su jedan od najvrednijih izvora vlakana. One su, takođe, jedna od retkih namirnica bogatih obema vrstama vlakana. Na 100 g sadrže čak 10 g korisnih vlakana. Budući da su “Anđeli” kolači napravljeni od čak 35% integralnih ovsenih pahuljica, samo dva kolača podmiriće 1/8 vaših dnevnih potreba za vlaknima.

“Kada smo osmislili “Anđele”, jedan od glavnih ciljeva je bio da to bude pošten proizvod, onaj koji bez problema mogu da jedu naša deca ali i mi odrasli bez griže savesti” kaže za Pasarella.rs Milica Čalija, ženski deo dvojca koji je osmislio i već oko tri godine živi magiju “Anđela”.

anđeli
milica i milivoje calija andjeli

Uživali smo u razgovoru sa Milicom i Milivojem, ne samo u njihovoj spontanosti i elokvenciji koja motiviše, nego i u utisku da kada su u pitanju “Anđeli” – to je ljubav. Prema prirodi, porodici, iskrenosti, kvalitetu i zdravlju. I ma koliko “porasli” kao brend, etos “Anđela” se ne gubi i ostaje kao inicijalna vrednost koja je upravo i zadužena za svaki rast ovog brenda.

Odvažite se i krenite sa svojim biznisom i realizacijom svojih ideja, olakšavajuća okolnost je era interneta gde ako imate kvalitetan proizvod i radite pošteno i iskreno – kupci će to prepoznati i podržati vas. Na primeru “Anđela” možemo mnogo da naučimo o vrednostima života i nastavimo da ih podržavamo i uživamo u savršenim ukusima koje nam nude. Za zdravije uživanje.